neděle 12. listopadu 2017

Nib vases

Nib v překladu zobák nebo špička. To je taky první slovo, které vás určitě napadne při pohledu na nové vázy od DBKD, které můžete zakoupit počínaje dneškem na LALA Design

Když jsem je zahlédla pár týdnů zpět na instagramovém účtu DBKD (poprvé představeny na veletrhu FORMEX), věděla jsem (i přes všechno to množství váz, které mám už doma), že minimálně jednu chci mít také doma. Tvarem jsou hodně neobvyklé, ale přesto si zachovávají svůj minimalistický vzhled. A to už jsem tu kdysi také někde psala. Hledám minimalistické věci, které jsou na první pohled neobyčejné a nápadité. Nu tak jo, přiznám se. Nenechala jsem si jednu, ale rovnou dvě v různých velikostech a barvách. 

Objevuji krásu pro náš interiér možná tak trochu netypické barvy (o to větší mám pocit, že ji to u nás "sluší" a že by neškodilo ji sem tam propašovat) - hnědočervená nebo-li odstín Maroon. Takže bylo více než jasné, že váza Nib v odstínu Maroon už zpět nepoputuje a navíc ji doplnila ještě o něco větší váza Nib v šedobéžovém odstínu Mole. Krásné jsou i v bílém provedení a na LALA Design je sežete rovnou ve třech velikostech - S (10 cm), M (15 cm) a L (20 cm). Jestli přemýšlíte o nějakém stylovém, vánočním dárku, tak možná toto je tip pro vás. Já prozradím, že si ještě jednu nechávám pro Ježíška, protože Nib váza učarovala i mé sestře :)

S kolekcí Nib se na LALA Design dostaly ještě další nové odstíny populárních květináčů Cloudy. Třeba květináč Cloudy v mém oblíbeném Maroon odstínu, nebo ten samý v odstínu Grey matt. Posuďte sami, jak jim to společně sluší.

Myslím, že dost bylo povídání ( i když je DBKD mou srdeční záležitostí...). Pojďte se společně se mnou podívat k nám na tu švédskou, keramickou nádheru.

Mějte hezký listopad a já se zas v týdnu ozvu. Jako každý rok v období před Vánocemi toho mám hodně na srdci.

Katka
















2 komentáře:

  1. Katy, zobáčky jsou tak divné, až jsou krásné. Určitě učiní netradičním každý interiér. Musím o nich popřemýšlet. Hezký den, Pavla

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pavli, naprostý souhlas. A přesně takové věci já vyhledávám! Díky za virtuální návštěvu, Katka

      Vymazat