neděle 18. prosince 2016

Zašívárna / My hiding place

Když zrovna tohle místo neslouží jako útočiště pro návštěvu, chodím se sem tak trochu "zašívat". I když těch chvil pro "zašití se" moc není. Nicméně docela ráda vzpomínám na své mládí (i když naši to se mnou neměli zrovna jednoduché, promiň, mami, promiň, tati :-D), a když mě naštval celý svět, pustila jsem si nějakou věčně na něco naštvanou a s něčím nespokojenou kapelu (třeba Deftones, nebo jinou tomu podobnou "pozitivní" hudbu), třískla jsem s sebou na postel a trucovala, anebo si četla... A i když se sem stíhám ukrýt sotva jednou za pár týdnů, a i když toto místo mělo být opravdu původně jen pro návštěvy, stejně jsem si to tu oblíbila. Jediné, co mi tu trochu chybí, je malý, výkonný, ideálně přenosný reproduktor, protože hudba mě doprovází všude. Pamatuji si, jak nás táta v dětství pravidelně budil písní "Dirty Deeds Done Dirt Cheap" od AC/DC, která hrála tak nahlas, že dozajisté vzbudila i sousedy o 2 patra výše... Jeden takový reproduktor v hledáčku mám, ale protože se nejedná o věc nijak nutnou, budu si na něj muset ještě chvilku počkat...

Kromě hudby mám ráda ještě filmy, spíše filmy pro lehce náročnějšího diváka, což ovšem neznamená, že si o Vánocích ráda nepustím Lásku nebeskou :-D Docela dlouho jsem hledala někoho, kdo by mi zhotovil plakát charismatického Jacka ideálně ve velikosti 100x70cm, ideálně včetně rámu. E-shop pixers.cz toto dokázal cca do týdne a ve velkolepé kvalitě. Děkuji vám! Jsem šťastná žena :-)

Dostali jsme se konečně také k dokončení knihovny. A i když jsme byli od začátku rozhodnuti, že s tímto oslovíme truhláře, tak celá věc dopadla jinak. U Radany v jídelně jsem jsem se vzhlédla v čistě minimalistických skříňkách z kuchyňského systému METOD z Ikea. Stačilo u ní poptat pár nezbytných informací a přesvědčit muže, že zrovna tento den je ideální pro návštěvu Ikea :-) Sobotní dopoledne jsem si mákla a mohla jsem tak 6 skříňkám říkat knihovna ;-)

Včera jsem se také doslova donutila dodělat naši vánoční výzdobu. Takže jsem ve městě konečně koupila svíčky na adventní věnec, vánoční růži a domotala vánoční věnce. Ano, jsem velká ostuda. Kdyby blogger uměl stydlivé smajlíky, už bych jich tu měla 10 za sebou... :-D Vánoční věnec na zdi je smotaný z březových proutků, trval mi asi 40 minut a jsem z něj tak nadšená, že vyrobím určitě ještě jeden. Což zní skoro jako příslib dalšího vánočního článku. Tak uvidíme, zda mi čas ještě do Vánoc dovolí. Protože dosud nemám umytá okna, nemám napečený ani jeden druh vánočního cukroví (tedy stejně jíme jen perníčky) a nemám hotový ani vánoční baileys. Ano, jsem ostuda :-)

Závěrem ještě gratulece výhercům GA s Klárou. Bylo vás celkem 29 a generátor určil nejprve jako výherní komentář s číslem 13 (Michael Hr) a poté komentář s číslem 10 (martinaczech). Dámy, blahopřeji vám oběma a píšu výherní e-mail.

Ráda bych tu ještě připomněla dosud běžící GA s Garden Carrier, kde můžete vyhrát úžasnou origami lampičku.

Teď už konečně běžím plnit své povinosti. Hezkou čtvrtou adventní neděli přeji.
Katka







Té naší zlaté záškodnici odpustím i to, že si dělá pelíšek téměř z čehokoliv...


4 komentáře:

  1. Holka gratuluji, zasivarna je to tedy paradni, naprosto chapu Tebe i pejska:-), at zbyvajici pripravy do Vanoc vyjdou:-). M.

    OdpovědětVymazat
  2. Dobrý den, věnec je parádní a celé vaše bydlení je pastva pro oči. Mohla bych se zeptat, odkud
    má vaše dcerka ty krásné puntíkované šaty z minulého příspěvku.Děkuji moc.Míša Holubová

    OdpovědětVymazat
  3. Tak my taky rádi nejvíce ty perníčky :-) Věneček je moc pěkný, taky jsem se pouštěla do výroby, ale takto se mi nepovedl :( můžu se zeptat na jeho "ingredience"? krásný zbytek zlaté neděle

    OdpovědětVymazat
  4. There's a chance you're eligible for a complimentary $250 IKEA Gift Card.

    OdpovědětVymazat