středa 15. června 2016

Na vlněné vlně

Dlouho jsem toužila po zútulnění našeho obývacího pokoje. Asi největším "zútulňovačem" je pro mě koberec. Nicméně váhala jsem s jeho pořízením ze dvou důvodů. Malé dítě, velký pes... To je dost těžký kalibr na jeden nevinný koberec, nemyslíte? Ale holky (Maruška a Bublinka) mně slíbily, že budou hodné. Tak uvidíme, co náš nový koberec vydrží.

Koberec je od dánské značky Linie Design, ale sehnat ho můžete i u nás a to v několika barevných variantách - mrk. Mně se poštěstilo jej nakoupit v kampani na Bonami. Je vlněný, údajně vysoce kvalitní, ručně tkaný a vyrobený v Indii, což zní skoro ideálně... Jediným negativem je nutnost suchého (chemického) čištění a opatrného vysávání.

Stěna za gaučem se opět proměnila. Jsem zvědavá, kolik takových proměn ještě snese. Doufám, že hodně, protože se dlouho nevydržím dívat na stejné stěny.

O víkendu jsem stihla ještě navštívit Ikeu v Praze a ulovila pár kousků z kolekce Sinnerlig a Viktigt. Ale o tom zase potom. Asi nejhezčím úlovkem je pro mě koš na plédy. Ke koberci se výborně hodí a ještě víc mě baví kontrast košíku z mořské trávy a minimalistického stolku od HAY.

Krásné dny z našeho snad konečně útulného obýváku přeji!
Katka









8 komentářů:

  1. Moc mu to tam sluší 😉 koupila jsem stejný 😁

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Fakt? :-) A také jste tak nadšeni? Lucie, děkuji, hezký den!

      Vymazat
  2. Je moc hezky a hodi se k vam, i kdyz mne se vas obyvak libil i bez nej:-), rozumim ale te potrebe zateplovat. Nevim, zda mam podobny nebo stejny, jen v v kombinaci s cernou. Ted ho mam ulozeny, protoze mam prave v obyvaku jiny, ale ten pujde pozdeji do loznice a vrati se tento. Mam pocit, ze se vysava bezvadne, dobre maskuje drobecky, a celkove mi pridje prakticky, tak bych se ho tolik nebala:-). A naulovky viktigt se tesim, protoze na ne uz mam dele spadeno, jen se do Ikea dostat:-). M.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marcel, moc děkuji. Ten koberec v kombinaci s černou zvažuji do pracovny. Říkala jsem si, že tyto koberce bude málokdo znát a jak vidím... :-D Jsem se do nich asi zbláznila! A máš pravdu- vysát jde bezvadně a drobečky a chlupy také nejdou vidět. Takže 100% spokojenost. PAPA

      Vymazat
  3. Kačko, krásný koberec, obývák, pokojík i celý tvůj blog .... moc mě baví !!!!! Těším se zase příště ..... Marki

    OdpovědětVymazat
  4. moc se mi líbí ty vázičky oblé, už jste mi psala někde na FB ,že jsou od jedné paní ze Slovenska,ale já nemůžu najít, kam jsme si to uložila, prosím, poradíte mi ještě jednou?:) děkuju Katka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dobrý den, Katko, vázičky jsem objednávala na ifantazie.cz, značka ASA Selection. Zřejmě si je pletete z vázami COOEE, které mám zase od Zuzany z Instagramu od Zuzany @feelhome.sk

      Vymazat
  5. Se psem bychom měli asi strach, nám stačí kočka, kterou naše Breno koberce taky nějak podezřele přitahují. Jinak jsme ale s vlněnými koberci nad míru spokojeni. Hlavně ty koberečky k posteli. Na ty ráno stoupnete a máte nohy jak kdybyste byli ještě v posteli. Nesnášel jsem takové to šlápnutí přímo na plovoučku. Zvlášť když bydlíme v přízemí nad sklepy, takže je u nás v bytě podlaha docela studená.

    OdpovědětVymazat